Campanie de comunicare la AJOFM
Agenţia Judeţeană de ocupare a forţei de muncă derulează o amplă campanie de comunicare cu privire la serviciile publice prestate de instituţie. Publicul ţintă îl reprezintă tinerii în căutarea unui loc de muncă, dar şi angajatorii care colaborează cu Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă. Tinerii vor primi pliante şi broşuri, din care pot învăţa cum să îşi redacteze CV-ul şi scrisorile de intenţie, cum să aleagă anunţurile de angajare, dar şi cum să se pregătească pentru interviul de recrutare. Pentru angajatori, AJOFM oferă servicii de recrutare gratuită, cursuri de formare profesională pentru actualii sau potenţialii angajaţi, dar şi subvenţionarea locurile de muncă pentru anumite categorii defavorizate, precum absolvenţii, şomerii trecuţi de 45 de ani sau persoanele cu handicap. Tot în cadrul acestei campanii, AJOFM doreşte să promoveze locurile de muncă în străinătate oferite prin intermediul reţelei EURES.