Actualitate

Proiect pentru dezvoltarea capacităţii administrative

Administraţia locală din Predeal a lansat proiectul „Eficienţă şi Transparenţă – Modernizarea activităţii de lucru cu publicul şi introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor”. În sediul principal al primăriei se va moderniza spaţiul special destinat registraturii, dar şi reţeaua de comunicaţie IT, se va implementa un program de management electronic al documentelor şi va creşte nivelul de pregătire al personalului care relaţionează cu cetăţenii. 15 angajaţi ai Primăriei Predeal vor participa la sesiunea de instruire cu tema Relaţii Publice şi Comunicare, după care se va reorganiza activitatea internă a instituţiei. Durata de implementare a proiectului este de 12 luni, iar valoarea totală  250.000, bani care sunt alocaţi din Fondul Social European.httpv://www.youtube.com/watch?v=WzhizozRk40

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co