Imobiliare Valea Prahovei
Actualitate

Şomeri bine informați

Prima campanie naţională de comunicare cu finanţare europene iniţiată de ANOFM s-a încheiat cu succes. Organizatorii sunt optimişti în ceea ce privește rezultatele proiectului, deşi momentan acestea sunt imposibil de cuantificat. Timp de doi ani, potenţialii angajatori şi persoanele aflate în căutarea unui job au primit informaţii cu privire la serviciile publice de ocupare şi felul în care pot beneficia de ele. În timpul campaniei, ANOFM a cheltuit aproape 1 milion de lei din fonduri europene, a distribuit 1.200.000 de pliante şi broşuri şi 11.000 de postere, a organizat mai multe evenimente dedicate grupurilor ţintă şi un portal online pentru beneficiarii serviciilor de ocupare a forţei de muncă. Cât de eficiente au fost însă toate aceste acţiuni se va şti cu adevărat abia peste câteva luni, când se va putea realiza o evaluare a creşterii performanţelor instituţiei.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co