Imobiliare Valea Prahovei
Administratie

Masuri pentru echilibrarea bugetului

Consiliul Local din Azuga s-a înthrunit pentru a stabili bugetul oraşului pentru anul 2009. Ca şi alte localităţi din ţară, şi Azuga, se confruntă cu problema crizei financiară. Aşa că, banii pentru acest an vor fi cheltuiţi cu mare atenţie de către edili. Conducerea Primăriei spune că a redus deja o parte din cheltuielile materiale, dar şi cele ce ţin de personal. Mai exact, în urmă cu puţin timp, administraţia locală s-a consultat cu angajaţii  şi s-a ajuns la un consens. Funcţionarii publici au renunţat la indemnizaţia de ţinută, la sporul de dispozitiv şi la tichetele de masă. Toate erau negociate prin contractul colectiv de muncă. Suma pe care funcţionarii nu o mai primesc diferă de la un salariu la altul şi variază între 100 şi 500 de lei. Astfel, angajaţii vor primi anul acesta mai puţini bani la salariu, după ce s-a semnat un acord prin care renunţă, de bunăvoie, la plata unor sporuri care reprezintă 25%  din salariul de bază. Veştile nu sunt chiar aşa de proaste în Azuga, deoarece bugetul stabilit pentru cheltuielile de capital şi investiţii, permite punerea în practică a proiectelor Primăriei. Măsura reducerii sporurilor angajaţilor a fost luată în Azuga, din cauza previziunilor bugetare deloc îmbucurătoare pentru acest an. Administraţia locală a recurs la această măsură pentru a echilibra bugetul şi pentru a diminua cheltuielile. La Primăria Azuga lucrează 24 de funcţionari publici şi 25 de poliţişti comunitari.

httpv://www.youtube.com/watch?v=9E_IljgqGdA

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co