Coadă la plata facturii Electrica

În ultimele zile, numeroși clienți s-au prezentat la sediul Electrica Furnizare din Ploiești pentru a solicita clarificări privind facturile de energie electrică. Această situație a generat cozi considerabile, încă de la primele ore ale dimineţii, când primii clienți au fost nevoiți să aștepte în condiții de frig pentru a ajunge la ghișeu.
Întârzierile și neclaritățile legate de facturi au fost cauzate de două probleme majore: Aplicarea eronată a contribuției “contractelor pentru diferenţă” şi Atacul cibernetic asupra sistemelor Electrica Furnizare, compania fiind victima unui atac cibernetic care a afectat funcționarea normală a sistemelor sale informatice. Acest incident a dus la disfuncționalități în interacțiunea cu clienții, inclusiv în preluarea și procesarea solicitărilor și înregistrarea plăților. Aplicația MyElectrica a fost, de asemenea, indisponibilă o perioadă, îngreunând comunicarea dintre clienți și furnizor.