Promoţiile au crescut vânzările
Marile magazine de electrocasnice au înregistrat vânzări spectaculoase în ultimele două luni. Paradoxal, criza nu se resimte şi asta datorită promoţiilor lansate pe piaţă. De exemplu, prin sistemul buy-back, vă puteţi schimba maşina de spălat, aragazul, televizorul sau frigiderul. Sistemul buy-back a început să capete tot mai mulţi adepţi în rândul românilor, dornici să primească o reducere de preţ. Dacă vreţi să vă schimbaţi maşina de spălat, vânzătorii vă vor oferi o reducere de 150 de lei din preţul celei noi. Discount-ul este ceva mai mare la televizoare, adică 15,20 % din preţul de la raft. Concret, cei care deţin un televizor vechi îşi pot cumpăra la preţ redus orice plasmă sau LCD. Promoţiile nu se opresc aici: la cumpărarea de electonice sau electrocasnice, se poate primi o reducere de 100% la achiziţia celui de-al doilea produs. Comercianţii estimează că vânzările vor înregistra o creştere considerabilă la jumătatea lunii viitoare, datorită promoţiilor de sărbători. Printre produsele pe care clienţii le vor putea achiziţiona cu preţ redus, se vor regăsi aparatele de ras electrice, epilatoarele, plăcile pentru întins părul, roboţii de bucătărie şi cuptoarele electrice. Deşi magazinele electrocasnice nu au promoţii pentru calorifere electrice sau aeroterme, vânzările la această categorie de produse în magazinele de pe Valea Prahovei, au crescut cu 40%, odată cu instalarea sezonului rece.