Actualitate

Soluţii pentru traficul infernal

În fiecare weekend şi de sărbători, DN1 devine „drumul nervilor” pentru şoferii care tranzitează Valea Prahovei. Reprezentanţii administraţiilor locale din zonă dau neputincioase din umeri şi caută soluţii pentru a evita formarea coloanelor de maşini. În Buşteni, la sfârşitul lunii decembrie, au fost montate balize pe mijlocul drumului în zona centrală, pentru ca şoferii să nu poată vira la stânga, iar la trecerile de piotoni  au stat agenţii de circulaţie. Din păcate, nici această metodă nu a dat prea multe rezultate. Aglomeraţia de pe Drumul Naţional nr. 1 întinde la maxim nervii şoferilor, dar şi a celor care desfăşoară activităţi în domeniul turismului. Motivul: aceştia pierd clienţi, pentru că mulţi renunţă să mai vină în zonă atunci când aud că s-au format coloane pe zeci de kilometri la munte. În perioada sărbătorilor de iarnă, Valea Prahovei a batut recordul ultimilor zece ani în domeniul traficului rutier, care a înregistrat cozi de kilometri. Între Sinaia şi Azuga, valorile de trafic au fost de patru ori mai mari decat capacitatea DN 1, spun politistii de la Circulatie. Autorităţile locale din Buşteni s-au gândit şi la varianta montării unor pasarele pentru pietoni, însă nici acestea nu ar împiedica formarea aglomeraţiei în zona staţiunilor montane. Şi Sinaia se confruntă cu aceleaşi probleme ca şi oraşul Buşteni la capitolul trafic. Anul trecut, în staţiune, au început lucrările la montarea mai multor pasarele, însă nu au fost finalizate. Conducerea Primăriei are de gând să realizeze două sensuri giratorii la intrarea şi ieşirea din oraş. Tronsonul Comarnic – Braşov va fi funcţional abia în 2010. Ăână atunci, românii se vor îngehesui pe DN1, drum cu o singură  bandă pe sens în zona staţiunilor montane şi cu multe treceri de pietoni, care îngreunează circulaţia auto.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co