Actualitate

Studiu de circulaţie pe DN1

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale vrea să afle de unde vin şi unde se duc românii în perioada concediilor. Aşa că, mai multe echipe formate din agenţi de circulaţie şi recenzori s-au postat astăzi pe DN 1, la intrarea în Sinaia, iar şoferii au fost luaţi la întrebări. Studiul de Circulaţie, denumit „Ancheta Origine – Destinaţie” face parte din acţiunea „Recensământul Circulaţiei Rutiere”, o acţiune ce este derulată la nivel european din cinci în cinci ani. Practic, se culeg date privind traficul pe cele mai aglomerate artere naţionale, ele urmând a fi folosite de Ministerul Transportului pentru priotizarea investiţiilor. Şoferii care au tranzitat astăzi Valea Prahovei au fost opriţi şi au primit un set de întrebări referitoare la originea plecării în cursă, destinaţia acesteia, ruta aleasă, scopul călătoriei şi numărul de pasageri. Numărul de înmatriculare al vehiculului, numele conducătorului auto, dar şi alte date de indentificare, au fost menţionate în formularele de studiu. Deşi, teoretic, rezultatele anchetei vor fi folosite pentru alocarea  de fonduri pe rutele cele mai importante ale ţării, în practică Ministerul Transporturilor nu are bani pentru asemenea investiţii. Până în 2012 România ar fi trebuit să aibă 836 kilometri de autostradă, însă planurile rămân doar pe hârtie, deoarece nu există finanţare. De exemplu, până acum ar fi trebuit  să demareze lucrările la autostrada Comarnic – Braşov, un tronson extrem de important, la care doar putem să visăm sau să ne obişnuim cu infernala coloană de pe DN1. În prima jumătate a acestui an, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a avut venituri de 660 milioane de euro şi cheltuieli de 715 milioane de euro, dintre care doar 470 de milioane de euro au fost cheltuiţi pe investiţii. Aşa că, până ne vom apuca serios de treabă, continuăm să alocăm bani pentru sondajele din trafic. Mai exact, 17.000 de euro s-au distribuit pentru realizarea chestionarelor  privind rutele folosite în perioada concediilor de români, date care vor ajuta la realizarea drumurilor. Însă, cum se vor construi şosele fără bani?

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co