Actualitate

Telefonul verde al pacientului

Dacă v-aţi săturat să vedeţi mizeria din spitale şi să nu aveţi cui să-i spuneţi, ei bine, de acum s-a rezolvat şi această problemă. Primaria Ploieşti a amplasat telefoane în cele două unităţi sanitare preluate – Spitalul de Boli Infecţioase şi Spitalul Municipal Schuller pentru că toţi pacienţii nemulţumiţi să poate contacta administraţia locală pentru a reclama aceste nejunsuri ale sistemului. Pacienţii pot apela gratuit linia verde a două spitale, fără să se teama că personalul medical va afla cine a făcut reclamaţia. şapte astfel de telefoane funcţionează deja la Spitalul de Boli Infecţioase şi la cel Municipal, ambele aflate în adminisţrarea Primăriei Ploieşti. La Municipal, liniile verzi de legatura directă sunt montate pe toate secţiile, inclusiv în Policlinică unităţii sanitare. Inţiaţiva este privită cu ochi buni atât de medici, cât mai ales de pacienţi, care speră că astfel se va îmbunătăţi calitatea serviciilor medicale. Aşa cum era de aşteptat, însă, părerile sunt împărţite. Edilul şef al Ploieştiului spune că toate sesizările vor fi controlate înopinat de echipe de la Primărie. De săptămâna viitoare, toţi pacienţii celor două spitale ploieştene vor primi, la internare, pliante cu informaţii despre drepturile şi serviciile de care ar trebui să beneficieze pe durata spitalizării.httpv://www.youtube.com/watch?v=rIwJilYsipk

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co