Actualitate

Adio birocraţiei

Gata cu birocraţia. La nivelul judeţului Prahova a fost implementat proiectul “Proceduri simplificate si eficienta crescuta la nivelul Instituiei Prefectului Judetului Prahova” menit să îmbunătăţească serviciile publice. Finantat din fonduri europene, acesta va înjumătăţi durata de livrare a serviciilor publice şi va simplifica procedurile administrative, prin crearea unui sistem de management electronic al documentelor….
Proiectul a fost implementat pe o perioada de 21 de luni. După o analiză privind tipul de servicii, de date, de informaţii cu care operează Instituţia Prefectului, precum şi procesele interne, a urmat implementarea sistemului de management al documentelor, pe module specifice activităţii din cadrul instituţiei, instalarea aplicaţiei informatice si realizarea arhivei electronice a Prefecturii, conformă cu ultimele proceduri legislative.
70 de angajaţi au fost instruiţi pentru utilizarea sistemului de management al documentelor. Valoarea proiectului s-a ridicat la peste 1.200.000 de lei, dintre care mai mult de 1 milion din Fondul Social European.

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co